مشاوره رایگان 09177292498 09370886775

استابلایزر دستگاه لیزر پزشکی

photo 2023 10 24 10 07 08 min 1

مقدمه ای بر استابلایزر:

پیشرفت تکنولوژی بشر در مقیاس کوچک و کامل، کنترل نوسانات جریان متناوب را با استفاده از دستگاه های مختلف ممکن کرده است.این کار هم با استفاده از استابلایزرها(تثبیت کننده ها) صورت می گیرد و هم به کمک رگولاتورهای خودکار(AVR) تحقق می یابد.

شاید جالب باشد بدانید که بر خلاف نمونه های قدیمی تر، تثبیت کننده های امروزی آنقدر پیشرفته هستند که به شما اجازه می دهند عدد مشخصی را روی نمایشگر دیجیتال وارد کنید و جریان را در همان ولتاژ نگه دارید.

این پیشرفت‌های تکنولوژیکی و ویژگی‌های جدید منحصر به فرد استابلایزرهای نسل بعدی، انحراف‌های کوچک را نیز در میلی‌ثانیه تشخیص می‌دهند و احتمال آسیب‌های ناشی از ابزارهای برقی را از بین می‌برند.شاید در نگاه اول این موضوع مهم به نظر نرسد، اما برای مثال در مناطق حساس باید این را بدانید.CNC یا وسایل پزشکی برقی که وجود آنها می تواند نقش مرگ یا زندگی را ایفا کند.وقتی صحبت از حفاظت مادام العمر برای دستگاه لیزر لاغری و زیبایی و غیره می شود، همانطور که بهتر می دانید چندین میلیون سرمایه را پوشش می دهد.

چرا به استابلایزرها احتیاج داریم؟

به طور کلی می توان گفت که هر دستگاه الکتریکی با توجه به طیف خاصی از دریافت انرژی الکتریکی طراحی و ساخته می شود. علاوه بر این، برای اطمینان از عملکرد روان دستگاه های مختلف، بسته به حساسیت مکانی که دستگاه در آن استفاده می شود، تلورانس ها (ارتعاشات) خاصی در نظر گرفته می شود. برخی 10٪ وبرخی 5٪ تلورانس نسبت به دریافتی کل را تحمل می کنند.

مشکل اینجاست که در صورت تکرار این نوسانات برقی حتی در محدوده مجاز، نه تنها عمر دستگاه پزشکی کاهش می یابد، بلکه عملکرد موقت یا کیفیت کار به میزان قابل توجهی بدتر می شود. اینجاست که استابلایزرها وارد می شوند.

باید دانست که ورود بیش از حد ولتاژ به یک وسیله ی برقی می تواند ( در مدت نسبتا طولانی):

1- اختلال شدید و دائمی در عملکرد؛
2- عایق سیم پیچ ها آسیب میبینند و باعث سوختگی میشوند.
3- عملکرد مداوم دستگاه های الکتریکی را قطع می کند.
4- به طور قابل توجهی عمر دستگاه های الکتریکی را کاهش می دهد.

در طرف مقابل ولتاژ کمتر از حد نیاز هم چالش های زیر را به همراه دارد ( در مدت زمان های طولانی):

1- باعث کاهش قدرت و کارایی دستگاه های الکتریکی می شود.
2- اساساً فشار به دستگاه وارد می کند.
3- برای دستگاه های دارای اجزای دیجیتال، محاسبات خراب می شود.
بر این اساس در جمع بندی این قسمت باید گفت که از استبلایزرها برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه های برق استفاده می شود.

چرا برای دستگاه های لیزر موهای زائد از استابلایزر استفاده کنیم؟

استابلایزردستگاه لیزر مو

قطعات مورد استفاده در دستگاه های لیزر از پرتو لیزر گرفته تا منبع تغذیه و کنترل کننده های مورد استفاده، نسبت به نوسانات جریان و تغییرات ولتاژ در هنگام استفاده و دشارژ بسیار حساس هستند که باعث کوتاه شدن عمر قطعات می شود. گاهی اوقات این می تواند باعث سوختگی شود. . از آنجایی که تجهیزات وارداتی هستند و ممکن است ماه ها طول بکشد تا قطعات معیوب وارد شود، باید تا حد امکان از ایمنی تجهیزات اطمینان حاصل کنیم. استفاده از استابلایزر به عنوان تثبیت کننده ولتاژ علاوه بر بهبود کیفیت برق، باعث افزایش راندمان و کارایی، محافظت از دستگاه در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار، صاعقه و غیره می شود.

 

چه استابلایزر برای دستگاه لیزر مو مناسب هست؟

انواع دستگاه ها به صورت رله ای، محرک و مدل سوئیچینگ در بازار وجود دارد. هر یک از این دستگاه ها برای استفاده شخصی طراحی شده اند و بسته به حساسیت دستگاه لیزر و سایر دستگاه های زیبایی و لاغری نیاز به استفاده از موتورهای سروو و استابلایزر سوئیچینگ دارند. دقت تثبیت ولتاژ معمولاً در دستگاه های سوئیچینگ کمتر از 1 ولت و در دستگاه های سروو کمتر از 5 ولت است. با توجه به اینکه قیمت دستگاه صدها میلیون دلار است، بهتر است بهترین گزینه – استابلایزر های استاتیک یا سوئیچینگ را انتخاب کنید. برای انتخاب باید میزان مصرف انرژی تجهیزات خود را بررسی کنید.برای انتخاب دستگاه مناسب با کارشناس فروش آرتین پرتو تجهیز تماس بگیرید.

خرید استابلایزر سروموتوری برای دستگاه لیزر :

استابلایزرهای سرو اکنون می توانند نوسانات برق را اصلاح کنند. عملکرد آنها بر اساس اتوترانسفورماتورها، سروموتورها و کنترلرها است. هنگام خرید یک تثبیت کننده سروو موتور برای دستگاه لیزری که توان تا 3 کیلو ولت یا بیشتر را ارائه می دهد، باید در نظر بگیرید که آیا فقط برای دستگاه است یا برای کل کلینیک.

استابلایزر استاتیک مناسب لیزر :

اکثر لیزرهای موجود در بازار کمتر از 1600 وات هستندبرای این منظور باید یک استابلایزر با توان مصرفی 3 کیلو ولت آمپر تا 7 کیلو ولت آمپر نصب شود.این فناوری جدیدترین و بهترین در جهان است. صدای دستگاه بسیار کم است و بسیار هوشمندانه کار می کند. بسیار دقیق است و با قیمت عالی و بالاتری عرضه می شود. استابلایزر سوئیچینگ پرنیک پیشرفته برای دستگاه های لیزری ایده آل هستند.

آیا از محافظ برق می توان بجای استابلایزر استفاده کرد؟

ساختار حفاظت الکتریکی (محافظ برق) خروجی را زمانی متوقف می کند که ولتاژ از محدوده مشخص شده فراتر رود و برخلاف استابلایزرها، جبران یا اصلاح ولتاژ امکان پذیر نیست. فقط استفاده از محافظ برق تنها، می تواند برای دستگاه شما بسیار خطرناک باشد.

استابلایزر دستگاه دستگاه لیزر

چنان قصد خرید دستگاه استابلایزر دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران و کارشناسان ما در هر ساعت آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
آرتین پرتو تجهیز وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *